Korzystanie z usług Salonu Łapka Tosi w Ożarowie Mazowieckim równoznaczne jest z zapoznaniem się i akceptacją warunków regulaminu
§ 1
Umawianie wizyt
1. Terminy wizyt ustalane są telefonicznie pod nr telefonu:
512- 323-308
2. W razie z rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie nas telefonicznie lub za pomocą wiadomości sms najlepiej z kilkugodzinnym wyprzedzeniem – to pozwoli nam na nowo zorganizować dzień.
3. Salon Łapka Tosi zastrzega sobie prawo do telefonicznego przypomnienia o wizycie.
4. Prosimy o punktualne przyprowadzenie pupila na umówioną wizytę.
5. W przypadku spóźnienia pow. 20 min , groomer może zdecydować o zmianie terminu wizyty.
6. W trakcie umawiania wizyty prosimy o poinformowanie o ewentualnych chorobach pupila, agresywności oraz o stanie szaty.
7. Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie, prosimy o tym uprzedzić przy umawianiu wizyty w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila.
8. Salon Łapka Tosi nie zaleca wykonywania pełnej usługi strzyżenia u piesków poniżej 6 m-ca życia. Pieski w tym wieku są energiczne, ruchliwe i czas wizyty mógłby negatywnie wpłynąć na ich zachowanie w trakcie późniejszych wizyt.
§ 2
Przygotowanie do wizyty
1. Prosimy o niekarmienie podopiecznych przed wizytą.
2. Dla komfortu psich milusińskich, prosimy o spacer ich przed wizytą. Dla piesków energicznych przyda się dłuższy spacer, tak by pies mógł wybawić się do woli, a dzięki temu spokojniej odbyć spotkanie z fryzjerem.
3. Usługi strzyżenia wykonywane są na czystych i rozczesanych psach. W przypadku rezygnacji z kąpieli w Salonie Łapka Tosi pies powinien być wykąpany i rozczesany maksymalnie 24 h przed wizytą w salonie.
4. Przed zabiegiem trymowania pies nie powinien być kąpany przez około 2 tygodnie.
5. Powierzając psa groomerowi, prosimy przekazać informacji o stanie jego zdrowia (alergie, choroby skórne, choroby narządów ruchu, zaburzenia neurologiczne), stanie jego sierści, ewentualnych alergiach na środki chemiczne i smakołyki. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa w wyniku zatajenia przez właściciela istnienia choroby.
§ 3
Wizyta w salonie
2. W Salonie Łapka Tosi stosowane są sprawdzone kosmetyki renomowanych firm.
3. Dla ułatwienia pracy, jak również skrócenia czasu wykonywanej usługi preferujemy, by psy strzyżone były bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies współpracuje groomerem i jest spokojniejszy. Obecność właściciela jest możliwa, lecz wiąże się z dopłatą w kwocie 60 zł. Klient podczas obserwacji musi zachować ciszę i nie przeszkadzać w pracy. W innym przypadku , może być wyproszony z salonu. Ta sama sytuacja dotyczy , zachowania pieska przy opiekunie, groomer ma prawo poprosić właściciela o opuszczenie salonu, bądź przerwać strzyżenie.
4. Właściciel jest zobowiązany do przekazania informacji o usposobieniu psa, jego niespokojnym lub agresywnym zachowaniu oraz o przebiegu wcześniejszych wizyt.
5. W przypadku agresywnego zachowania pies musi być zabezpieczony kagańcem. W przypadku, gdy pies nadal nie pozwala się opanować, groomer rezygnuje z dalszego wykonywania usługi.
6. Psy stare, chore, bojaźliwe oraz o niezrównoważonym charakterze strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność, wymagane jest podpisanie przez właściciela/opiekuna psa dodatkowej klauzuli o „wzięciu na siebie odpowiedzialności za psa podczas pobytu w Salonie”.
7. W razie dotkliwego ugryzienia groomera , salon ma prawo do przerwania wykonywania usługi.
8. W przypadku nieszczęśliwego wypadku podczas wykonywania usług, pracownik Salonu ma prawo do skorzystania z konsultacji z lekarzem weterynarii. Koszt niezbędnych wskazanych przez lekarza zabiegów ponosi Salon .
10. W razie niepełnej satysfakcji gwarantujemy bezpłatne dokonanie poprawek – jeżeli będzie taka możliwość bezpośrednio po wizycie lub w ustalonym terminie. Reklamacji można dokonywać maksymalnie w terminie dwóch dni od wykonania usługi.
§ 4
Odbiór pupila
1. Prosimy o punktualny odbiór psa zgodnie z informacją uzyskaną w Salonie, w wyjątkowych przypadkach jest możliwość zostawienia pieska po wcześniejszym poinformowaniu nas o tym fakcie.
2. Po wizycie pies zostaje wydany osobie, która go dostarczyła do Salonu Łapka Tosi lub osobie przez nią wskazaną.
§ 5
Informacje dodatkowe
1. Stanowiska pracy są zawsze dokładnie czyszczone po każdej wizycie. Sprzęt używany do pielęgnacji jest każdorazowo odkażany w specjalistycznym urządzeniu.
2. Podczas wizyt z dojazdem do domu do usługi doliczana jest dodatkowa opłata wynikająca z kosztów dojazdu. Opłata naliczana jest w zależności od ilości kilometrów.
3. Ceny usług dostosowywane są indywidualnie w Salonie Łapka Tosi, po obejrzeniu pupila oraz ocenie jakiego nakładu pracy wymaga jego włos. Telefonicznie podajemy jedynie orientacyjny koszt, który może ulec zmianie.
4. Salon nie zaleca wykonywania pełnej usługi strzyżenia u piesków poniżej 6 m-ca życia. W przypadku tak młodych piesków Salon oferuję kosmetykę pyszczka, łapek itp.
5. W przypadku psów o sierści sfilcowanej będzie naliczana dodatkowa opłata w wysokości 30 -60 zł, opłata ta związana z amortyzacją narzędzi.
6. Nie przyjmujemy suczki w cieczce i w ciąży, prosimy o powiadomienie o tym fakcie podczas umawiania wizyty.
7. Korzystając z usług salonu wyrażają Państwo zgodę na używanie wizerunku pupila w celach reklamowych.
8. Jeżeli konieczne są zabiegi dodatkowe np. usuwanie kleszczy, są one wykonywane obligatoryjnie, bez uprzedniego powiadomienia właściciela.
9. W trakcie usługi, jeśli właściciel zdecyduje się towarzyszyć pupilowi w salonie, nie powinien on podchodzić do stołu, rozpraszać uwagę psa. Pracujemy przy użyciu ostrych narzędzi, co stwarza ryzyko skaleczenia zwierzęcia. Jeśli groomer nie poprosi właściciela o pomoc, oznacza to, że nie jest ona konieczna. Zastrzegamy sobie prawo do wyproszenia właściciela z salonu, jeśli jego obecność za bardzo dekoncentruje psa.
10. W salonie możliwy jest zakupy kosmetyków renomowanych firm. Informacji o tych produktach udziela groomer.
.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Łapka Tosi. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: tosia.spa@wp.pl.